Direktlänk till inlägg 10 november 2007

fredag natt

Av Sofia - 10 november 2007 00:47

Det är kul för man kan se varifrån folk som varit inne på min blogg har kommit in på den. De flesta som kommit via google eller liknande har sökt på azorerna, reaktiv artrit eller ikea (??)... Jag skriver sååå mycket om ikea!! :D


Förra veckoslutet baka jag en kaka och jag fota t.o.m mitt fina bakverk så jag skulle sätta in bild hit, men glömde bort det, så det får komma nu istället. På tal om att baka, här finns ett test "vad man ska bli när man blir stor" http://www.jobbafrisk.se/yrkestestet.php jag ska bli bagare eller bibliotekarie, inte alls nån biolog!!

"Du är lite tyst och tillbakadragen, men bakom ditt reserverande yttre finns en riktig mästare på nya oförutsägbara kreationer. Du har alltid intressanta visioner som du måste förverkliga och dela med dig av. Din känsla för smak och originalitet är din styrka, och andra kommer blint älska allt du gör när du väl vunnit deras förtroende" "har du handeksem passar du nog bättre som bibliotekarie"  Fast nej jag vill nog inte bli bagare ändå...

 
 
Ingen bild

Aleksi

10 november 2007 13:49

Du är en sjuksköterska!

"Du är båda blyg och passionerad. Du var troligtvis hemligt förälskad i någon i parallellklassen hela grundskolan, utan att någon märkte ett dyft. Eftersom du dessutom är relativt noggrann och anvsvarstagande, så passar du perfect som sjuksköterska. Du tar gärna hand om andra människor, med förhoppningen att någon ska ta hand om dig. Någon dag." "Om du har haft handeksem passar du nog bättre som psykolog." Joo-o... :D

 
Ingen bild

Johanna

10 november 2007 22:33

Bibliotekarie...fniss =) Men med den kakan kunde du bra bli bagare...jag blir hungrig... Tänk så mycket mera nytta man skulle ha av en bagarsyster, som alltid skulle hämta kakor, än en biologsyster som bara gnäller om klimatuppvärmningar, miljöförstörelser och ekonomiska kriser... Men vi tycker nog om dig ändå =)

 
Ingen bild

Sofia

11 november 2007 00:01

Hahha :D sjuksköterska!! fast lite stämde det ju in på dig nog :)

Men jag kan nog hämta grodyngel och växter också!! inte bara gnälla :). Fast jag måste erkänna att kakan va såndär shake'n bake :D, men jag har inte så mycket i mina skåp att jag kan baka en kaka sådär bara:).

 
Thomas

Thomas

11 november 2007 13:44

Jag blev potatisgris... dvs polis...

http://vator.informe.com/index.php

 
Ingen bild

Johanna

11 november 2007 17:41

Nej tack inga grodyngel =D
Nu har jag också gjort testet och jag blev som Aleksi, sjukskötare... Jag tror det räcker med en sjukskötare i vår familj, dessutom tycker jag inte om sprutor och blod ju...=(

 
Ingen bild

sonja

22 november 2007 22:02

Hihi hiii här e en sjuksköterska till! :D

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofia - 22 april 2009 13:50

Bloggen har flyttat! Den nya bloggen hittar du på http://safiasvarld.blogspot.com/   Välkommen! ...

Av Sofia - 13 januari 2009 19:51

Nu har även jag drabbats av den föskräckliga bacillen från Japan... nämligen amigurumi!  Jag vill bara göra fler och fler fast det är grejer som jag absolut inte har någon som helst nytta av :D men det är så kul att se hur det man gör blir till något...

Av Sofia - 26 september 2008 20:48

Ja nu är det en tid sedan jag skrev sist. Det har varit så mycket annat att göra så jag har helt enkelt inte alls hunnit, och så har jag nog inte haft nåt att skriva heller.   Vi börjar småningom bli redo för en ny hund så då har jag väl nåt att skr...

Av Sofia - 27 mars 2008 19:56

Idag var vi och klippa Saga till uppfödaren. Hon blev så fiin så :). En riktig dam, ser inte alls ut som en valp längre!...

Av Sofia - 24 januari 2008 18:01

Lite nyare bilder på Saga...

Ovido - Quiz & Flashcards