Alla inlägg den 5 september 2007

Av Sofia - 5 september 2007 13:23

Igår började min tredje kurs. Jag har kommit in i gammla rutiner och lyckades redan komma försent till föreläsningen... Det var miljö historia, det var lite annorlunda och även på den kursen så var det många olika människor och gammla människor. Vi såg på film (igen), det verkar som om vi ser på mycket filmer! Så skulle vi diskutera (igen) och det är så jobbigt att diskutera med folk som tycker helt annorlunda (och fel förståss!). Det var lite för mycket historia för mig nu första gången, men kanske det blir mera miljö senare.Så var vi också och skriva in oss till en nation. Det blev östgöta nation, det lät nu helt okej och det var en relativt stor nation och så. Int för att jag nu vet var östgöta (östra götaland??) är, men det är mindre relevant.Idag ska jag läsa allt som jag borde ha läst till de föreläsningar jag redan har haft och det som ska läsas till nästa vecka. Snart kommer ju aleksi hit så:)

Ovido - Quiz & Flashcards