Alla inlägg den 27 september 2007

Av Sofia - 27 september 2007 22:42

på tisdag var vi och shoppa lite. Köpte min vinterrock från tantbutiken Kappahl, men det var faktiskt den enda fina i hela Uppsala. Så köpte jag 2 halsband för man fick 2 för 1.

Så har vi haft 2 seminarier denna vecka, börjar bli smått trött på dem. Satt och skrev på en av uppgifterna till klockan 3 på natten då den skulle in kl 10 på morgonen. Men jag hann!! :D

Igår va maria hit, vi lagade taco paj och drack vin, det blev gott! Tyckte synd om henne som måsta sykla hem genom skogarna här...

Snart åker jag till Finland också. Ska bli helt trevligt men samtidigt skulle jag inte riktigt orka heller. Det tar så länge med båten för några dagar och så har jag kommit in en sådär passlig rytm i vardagen. Så jag tänker inte så mycket på att jag skulle sakna hem, eller Åbo. Det är nog ändå här som mitt hem mest är för tillfället. Men men...

Ovido - Quiz & Flashcards