Alla inlägg den 14 augusti 2007

Av Sofia - 14 augusti 2007 19:01

«Sofia, you'll love it!»


heh, kul...

Av Sofia - 14 augusti 2007 12:37

Nu har jag ju då blivit passande sjuk inför flytten :(... Har fått reaktiv artrit, nånslags led inflammation efter magsjukan som jag hade efter Azorerna resan. Läkaren sade dessutom att jag inte borde fara nu redan på söndag. Men Jag har ju biljett beställd och betald och allting fixat, så det är nog bara så att jag far ändå! Tidigare såg jag inte så mycket fram emot att flytta, men nu (när jag inte skulle borda fara) så vill jag jätte gärna slippa härifrån:). Men men i morgon ska jag till sjukhuset och laga mig hel igen så sen blir det nog bra.

Oj, trodde mitt konto var alldeles tomt, men så hade jag fått stipendiepengar-->jätte glad blev jag. For och shoppa ett foto album och grejjer, skall laga ihop ett fint fint album från vår resa:), och så att jag har något att göra när jag är här hos Aleksi.

Ovido - Quiz & Flashcards