Alla inlägg den 29 augusti 2007

Av Sofia - 29 augusti 2007 22:53

Igår var det en regnig dag både ute och mitt humör(och leder), men idag har det igen varit så mycket bättre! Idag har jag varit i stan och fixat de sista måste göras sakerna, och för första gången gick jag lite i butiker. Hittade två toppar på rea:) och så var jag och köpa mängder av mat, efter att igår ha levt på gröt och bröd (och vatten) när det var lite kämpigt för mig att ta mig fram. Och så var vi och äta kebab med maria. Nu har jag också fått mitt internet att fungera så det är kul det med:). Pratade t.o.m med aleksi över msn, nästan som att ringa men gratis!

I morgon börjar skolan, ska bli intressant att få se vad det är jag egentligen ska läsa. Tror inte att det är speciellt svåra kurser, men säkert intressanta med föreläsare från USA och andra ställen. Ska försöka aätta in en bild hit också. Det är min mini orkidé som jag köpte i wiklund i Åbo, den hade många knoppar då och var så söt så, men tyvärr klarade den inte båtresan så väl. Alla utom en knopp föll av och den sista knoppen så stötte jag i misstag till så den föll av... Yoghurt burken är papaya!

Ovido - Quiz & Flashcards